apr

Sommartorg 2020 -vill du vara med?

Det kommer inte bara en vår utan även en sommar.
Även denna sommar har Östberga förärats med Trafikkontorets Sommartorg i projektet Levande Stockholm. Vi i kulturhuset vill ju såklart maxa upplevelsen.

Vill du vara med?!
Trafikkontoret förser oss med ett möblerat torg, vi väntar oss hinderbana, basketkorgar, pingisbord och sittmöbler med mera. Kulturhuset, biblioteket, parkleken och torget håller öppet hela sommaren.

Vi ser fram emot ditt deltagande, vill du kanske hålla i en aktivitet? har du idéer på vad vi skulle kunna göra tillsammans eller har du andra tankar eller idéer du vill dela med dig av? Välkommen in i huset eller maila oss!
Du är välkommen som företag, förening eller privatperson.
Alla aktiviteter kommer att presenteras i ett sommarprogram som blir tillgängligt både digitalt och analogt för alla Östbergabor och andra intresserade medborgare.

Vi ses i sommar!

Extern länk till trafikkontorets hemsida:
Stadens sommarplatser